Unity 2020.2.6

Скриншот Unity

Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.

За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.

Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...

Що нового

  • Управління сценою: зависання або збій в EditorSceneManager :: ReloadScene при імпорті активу і перезавантаження відкритої сцени.
  • Серіалізация: редактор вилітає з-за RaiseException при виділенні величезного обсягу пам'яті.
  • Шаблони: збій редактора при виконанні операцій «Скасувати» і «Повторити» після дублювання ігрового об'єкта з компонентом LEGO Model Asset.
  • Linux: редактор Linux аварійно завершує роботу з помилкою твердження «mmap (PROT_NONE)» під час GC в режимі відтворення.
  • Мобільні пристрої: Screen.dpi повертає 0 на iPad Pro для проектів, створених з версії 2019.4.16f1 (1300359)
  • Глобальне освітлення: Зонд відображення не запікається після натискання кнопки «Запікати» у вікні інспектора кожного зонда.
  • Фізика: збій в Physx :: NpArticulationReducedCoordinate :: createCache () при виклику JointState.SaveJointState для тел без батьків.
  • Сценарії: подія Application.quitting не виникає при закритті збірки.
  • CodeEditors: збій в System.Net.Sockets.Socket: QueueIOSelectorJob при використанні VPN і відкриття проекту, що використовує Visual Studio.
  • Імпортери активів: [Регресія продуктивності] Імпорт моделі fbx відбувається помітно повільніше, якщо модель містить анімації.
  • Linux: значення дельти миші InputSystem не змінюються, якщо для параметра Cursor lockState встановлено значення Locked.
  • Система шейдеров: [Шаблон URP] Істотне падіння продуктивності в редакторі в режимі відтворення.
  • Windows: Курсор відображається, коли Cursor.visible має значення false і використовується новий пакет InputSystem.
  • MacOS: збірки macOS більше не запускаються з атрибутом карантину через неправильну кодової підпису.
  • uGUI: AspectRatioFitter видає попередження при зміні співвідношення сторін компонентів, якщо воно прикріплене до полотна.
  • Текстура: uGUI в Texture2D відрізняється від інтерфейсу Game view при виклику методу ToTexture2D () в RenderTexture.
  • Глобальне освітлення: [macOS] BugReporter не викликається при збої проекту.
  • Polybrush: [PolyBrush] Сталася помилка при збереженні налаштувань кисті. Видається попередження при збереженні кисті після відкриття вікна PolyBrush.
  • Система шейдеров: збій збірки для DirectX12 через помилки компілятора шейдеров.
  • Шаблони: [Linux] Відсутність бібліотеки libdl.so викликає збій при вході в режим відтворення вдруге або закриття редактора.
  • Серіалізация: пошкоджені значення десеріалізациі JsonUtility.
  • Cloth: Розмір кордонів обробника Skinned Mesh Renderer встановлюється рівним половині масштабу перетворення при використанні тканинного компонента.
  • XR: [XR SDK] [Oculus] EarlyUpdate.XRUpdate скачуть непослідовно.
Автор: Unity Technologies (Сайт)
Дата поновлення: 2021-02-24
Операційна система: 7, 8, 10
Вартість: Безкоштовно
Український інтерфейс: Немає
Скачати
Unity

Ваша оцінка та відгук про програму:

Cackle