Unity 2021.1.7

Скриншот Unity

Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.

За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.

Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...

Що нового

  • Mobile: [Android] App зупиняється через OnPixelCopyFinedListener, які не підтримуються на пристроях з більш низьким, ніж на 24 SDK.
  • Mobile: [Android] Time.deletatime Значення стає постійним 0,3 (3) після відправки на фонове і відновлення програми.
  • OpenGL: SRP Batcher не працює з appis opengl, коли проект побудований.
  • MacOS: [MacOS] Unity вилітає, коли виняток, кинуте після завантаження DLL.
  • Linux: редактор Linux збиває в «_xFreex11xccbstructure» при завантаженні навчальних посібників.
  • Метал: Продуктивність у вигляді гри значно постраждає від GFX.WaitforPresentongfxThread, коли підключений другий монітор.
  • Глобальне освітлення: рефлексіческіе зонди не містять непрямого освітлення сцени після того, як важеля на вимогу Gi з вікна освітлення.
  • DirectX12: Збій редактора на GFXDEVICED3D12BASE :: DrawBuffersCommon при перемиканні між сценами.
  • AI: Crash з ComputeTileMeshjob при генеруванні Navmesh.
  • Анімація: [регресія продуктивності] AnimationWindowState: get_Allcurves займає приблизно 5000 мс для завантаження анімації у вікні анімації.
  • IL2CPP: збірка не вдається при використанні комбінації повідомлень, синхронізації і синхроніста в проекті.
  • Управління сценою: збій на BuildPrefabinStanceROrefordingObjectMap при перевизначенні вкладеного префабека всередині AssetDatabase.Startcate () блок.
  • Packman: Користувач не може легко налаштувати розташування UPM, так і в пакеті сховища ACSET Package.
  • Серіалізация: збій в серіалізаціюПроплетах :: IsValid при переупорядочение списку серііProperty.
  • Глобальне освітлення: [GPUPLM] Crash в Radeonraysmeshmanager :: RedgeOmetry, в той час як ігровий об'єкт для випічки місцевості з 4K Lightmaps на певному графіку GPU.
  • Ландшафт: Опорна непрозорість місцевості в якості опції щільності призводить до того, що зони альфа-повітря на 5-му шарі або більше, щоб з'явитися з артефактами.
  • Ландшафт: все текстури очищаються при створенні структури текстури.
  • Анімація: Animationevent звільнений пізно або не звільнено взагалі, коли значення «час руху руху анімації встановлюється вручну».
  • Мобільний: [Android] Створення не вдалося, коли в папці потокових активів 680 або більше файлів 680 або більше файлів.
  • Глобальне освітлення: регресія продуктивності при випічці світлових зондів з легким печивом в сцені.
  • Трубопровід імпорту активів: Посилання для попередньої обробки сценаріїв, коли проект оновлюється.
  • IMGUI: Зміст вікна модального кошти невидимо, коли він запущений з контекстного меню Unity.
  • 2D: [Редактор Skinning Recorn] Vertex не може бути створений після модифікації ваги вершин і коли спрайт з файлу .psb.
  • Terrain: Crash On Trerenderer :: WillRenderTreeS, будучи в режимі гри протягом декількох секунд.
  • Сценарії: підвищений час перезарядки збірки сценарію.
  • Сценарії: вилітає на mono_class_init при вході в режим відтворення після перекомпілірованія скриптів.
  • MacOS: [MacOS] «Створення пошкоджена і не може бути відкрита» помилка при завантаженні збірки Unity з Інтернету.
  • Імпортери активу: WINTERMUTE :: Геометрія :: Перевірте помилки, пропущені при випічці сітки за допомогою стиснення сітки на середньому / високий.
  • 2D: [URP] Камера відображає чорний екран при включенні Post Render і в компоненті камери.
Автор: Unity Technologies (Сайт)
Дата поновлення: 2021-05-13
Операційна система: 7, 8, 10
Вартість: Безкоштовно
Український інтерфейс: Немає
Скачати
Unity

Ваша оцінка та відгук про програму:

Cackle