Unity 3D 2019.4.3

Скриншот Unity 3D

Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.

За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.

Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...

Що нового

  • AI: Редактор вилітає в MemoryManager :: GetAllocator при виборі компонента NavMeshAgent у вікні інспектора.
  • Анімація: Інспектор не відображує стан і властивості переходу після дублювання.
  • Пакети активів: [регресія продуктивності] AssetBundleLoadAllAssets - Load_Prefabs_AllAssets значно повільніше, ніж 18.4.
  • Пакети активів: [регресія продуктивності] AssetBundleLoadSingleAssets: LoadAsync_Prefabs_SingleAssets значно повільніше, ніж 18.4.
  • Тканина: Тканина має графічні артефакти, коли об'єкт виходить з камери.
  • CodeEditors: збій з __pthread_kill + 10 при налагодженні за допомогою Rider.
  • Глобальне освітлення: [URP] Прозорі плівки ігноруються, тому що URP використовує _BaseMap як основний ідентифікатор текстури.
  • Глобальне освітлення: [macOS] BugReporter не викликається при збої проекту.
  • Глобальне освітлення: gi :: InitializeManagers () займає 0,6 с при запуску редактора.
  • Графіка - загальні відомості: збій GetRenderPipelineScript при відкритті певного проекту.
  • Backends графічного пристрою: помилка шейдера неоголошеного ідентифікатора "UNITY_TRANSFER_LIGHTING" при першому побудові проекту після запуску проекту.
  • IAP. Відключення і повторне включення IAP у вікні служб призводить до численних помилок при неможливості знайти збірки.
  • IAP: покупка Unity видає помилку при оновленні проекту через неможливість знайти збірку UnityEngine.UI.
  • IMGUI: редактор аварійно завершує роботу при використанні WebView_CUSTOM_AllowRightClickMenu.
  • Linux: Наявність однакових іменованих ресурсів без урахування регістру призводить до нескінченного циклу імпорту.
  • MacOS: [Mac] Багато артефакти можна побачити в Scene View, коли Scene Light включений і HDR включений з Metal API і Mac OS X 10.15.4.
  • Mono: збій в buffer_add_value_full при налагодженні з підключеним редактором коду.
  • Packman: Asset Store 'Complete Projects' перезаписує налаштування проекту без попередження.
  • Physics: збій після помилки «[Physics.PhysX]: виявлена ​​невірна реєстрація» при використанні Physics.BakeMesh.
  • Управління сценами: EditorSceneManager: зворотні виклики sceneClosing і sceneClosed не викликаються при перемиканні між сценами.
  • Сценарії: [SerializeReference] Поліморфні екземпляри завжди відтворюються при застосуванні будь-якої зміни значення інспектора.
  • Сценарії: поля [SerializedField] видаютьПопередження «Поле ніколи не призначається ...».
  • Shadows / Lights: освітлення Skybox не відображається після створення ігрових об'єктів в новій сцені, поки освітлення не буде перезавантажений.
  • Vulkan: збій vk_optimusGetInstanceProcAddr при подвійному натисканні на стрілці, що розкривається коду шейдера.
  • Управління вікнами: ReloadAssembly -> EndReloadAssembly обробка зупиняє редактор на кілька хвилин.
  • Windows: Неможливо активувати ліцензію в док-контейнері.
Автор: Unity Technologies (Сайт)
Дата поновлення: 2020-07-09
Операційна система: XP, Vista, 7, 8
Вартість: Безкоштовно
Український інтерфейс: Немає
Скачати
Unity 3D

Ваша оцінка та відгук про програму:

Cackle