Unity 3D 2019.2.5

Скриншот Unity 3D

Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.

За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.

Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...

Що нового

  • Хмарна діагностика: USYM_UPLOAD_AUTH_TOKEN генерується в Xcode, коли проект створюється в BatchMode з включеними -runTests і хмарною діагностикою.
  • Графіка - Загальна: редактор змінює властивості матеріалу.
  • IL2CPP: Збій збірки при компіляції структури з довгим масивом всередині.
  • Мобільний телефон: вікно налаштувань програвача відображається як пуста починає випльовувати помилки після переходу в «Налаштування Android»> «Значок».
  • Диспетчер пакетів. Інтерфейс диспетчера пакетів не оновлюється зі встановленням або видаленням пакетів.
  • Фізика: Збій в block_remove при зміні сітки на площину в Skinned Mesh Renderer, коли компонент тканини прикріплений.
  • Фізика. На площину з тканинним компонентом впливає висока зовнішня сила в режимі відтворення.
  • Управління сценами: версії 2019.3 і 2019.1 Unity значно повільніше при вході в режим відтворення.
  • Управління сценами: Включений Prefab відключається після оновлення до Improf Prefabs.
  • Управління сценами: аварійне завершення Transform :: GetWorldToLocalMatrix при початковому імпорті при доступі до компонентів в префаб.
  • Сценарії: продуктивність функції Handles.Disc дуже низька в Scene View.
  • Сценарії: [Android] [Mono] [IL2CPP] Помилка «Неможливо знайти libc» при виконанні певного конструктора SslStream.
  • Скрипти: [Шаблони] Clamp BlendShapes за замовчуванням мають значення true при створенні нових проектів.
  • Сюрікени: WorldCollision падає при породженні частинок з включеним World Collision.
  • VR: [Oculus GO] Ефекти постобработки не застосовуються до вбудованих додатків.
  • XR: Картон проектує за замовчуванням 30 кадрів в секунду, якщо targetFrameRate не встановлено на 60.
  • iOS: Apple видає попередження про застарілий API для використання UIWebView при відправці збірок в App Store Connect.
Автор: Unity Technologies (Сайт)
Дата поновлення: 2019-09-12
Операційна система: XP, Vista, 7, 8
Вартість: Безкоштовно
Український інтерфейс: Немає
Скачати
Unity 3D

Ваша оцінка та відгук про програму: