Unity 3D 2019.3.7

Скриншот Unity 3D

Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.

За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.

Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...

Що нового

  • Оголошення: перевірений і стандартний пакет оголошень для 2019.3 повинен бути 3.3.x замість 2.0.8.
  • Анімація: Збій на Animator :: CreateInternalControllerPlayable при вході в режим відтворення.
  • Анімація: збій mecanim :: CreateValueArray при установці контролера Animator в значення «Відхилити контролер» без контролера для перевизначення.
  • Конвеєр імпорту активів: відбувається збій редактора при імпорті попередньо підготовлених довідкових сценаріїв з попередньо скомпільовані бібліотек.
  • Конвеєр імпорту активів: один і той же актив генерує різні хеші залежностей на різних машинах.
  • Конвеєр імпорту активів: [База даних активів V2] GameObjects і Prefabs втрачають посилання на активи, коли активи переміщуються в іншу папку.
  • Аудіо: збій StackAllocator :: WalkAllocations при витоку пам'яті в режимі відтворення.
  • Аудіо: Редактор [Windows] використовує один логічний процесор CPU на 100%, поки гра знаходиться в режимі паузи.
  • Камера: збій Umbra :: TileTraverseTree :: init при переході в режим відтворення або виборі Camera GameObject.
  • Глобальне освітлення: збій в PVRTransmissionTextureData :: PVRTransmissionTextureData при виході з режиму відтворення після завантаження іншої сцени.
  • Глобальне освітлення: збій Unity при запіканні світла і генерації ультрафіолету.
  • Глобальне освітлення: [GPU PLM] Випічка на GPU не відповідає процесору.
  • Глобальне освітлення: [OSX] [GPUPLM] Аварія ядра ОС з панікою: «Можливо, потік був передчасно завершений» після запікання сцени за допомогою AMD GPU.
  • Глобальне освітлення: [PLM] Запікання кіосків після відключення / включення статичного ігрового об'єкта.
  • Глобальне освітлення: gi :: InitializeManagers () займає 0,6 с при запуску редактора.
  • Графіка - Загальна: помилки «task.rasterData.vertexBuffer == NULL» при використанні системи частинок.
  • Графіка - Загальна: SkinnedMeshRenderer не відображається в Build.
  • Графіка - Загальна: вивантаження AssetBundle, яка містить матеріал, викликає виклик FindObjectsOfType.
  • IAP. Відключення і повторне включення IAP у вікні служб призводить до численних помилок при пошуку збірок.
  • IAP: покупка Unity не завантажується через неможливість знайти збірку UnityEngine.UI.
  • Linux: [Android] Стиснення ETC1 і ETC2 завершується невдало при імпорті текстур.
  • MacOS: Модулі підтримки збірки [Mac] не встановлюються при їх завантаженні за допомогою кнопки «Відкрити сторінку завантаження» в настройках збірки.
  • MacOS: [macOS] BugReporter не викликається при збої проекту.
  • Мобільний: [Android] Завантаження ресурсів з AssetBundles займає значно більше часу, коли проект створюється як AAB.
  • Мобільний: [Android] [Gles3] [URP] Темний інтерфейс при використанні Gles3, Linear і URP.
  • Пакет: помилки постійно генеруються, коли активна обробка введення встановлена ​​в пакет введення системи.
  • Профілювання: відбувається збій редактора при завантаженні файлу Профілювальники за допомогою memcpy stacktrace.
  • Профілювання: збій редактора Intermittant при використанні profilercrash з включеним Deep Profilign і стеками викликів.
  • Профілювання: пропущені помилки Profiler.EndSample після перемикання мети профілювання.
  • Профілювання: потік PVRContextManager не має даних і займає важливу область в поданні тимчасової шкали Profiler.
  • Профілювання: зниження продуктивності в EditorOverhead при використанні Deep Profile.
  • Профілювання: [Ubuntu] Unity зависає, коли включені Deep Profiling і Call Stacks.
  • Оглядач проекту: Батьківські і дочірні вкладені об'єкти Scriptable Objects міняються місцями, коли батьківський об'єкт Scriptable Object перейменовується.
  • Управління сценою: відбувається збій редактора при призначенні готового варіанту для посилання на його основі.
  • Управління сценами: збірні будинки втрачають свої значення, якщо сценарії видалені, а потім введені заново.
  • Управління сценами: Unity Editor зависає / вилітає при відкритті певної сцени.
  • Шейдери: зміна у включеному hlsl-файлі не завжди викликає перекомпіляцію.
  • Shuriken: збій в CreateDirect3D11SurfaceFromDXGISurface при виклику DrawRenderer з використанням засобу візуалізації трас.
  • Shuriken: Off Camera ParticleSystem викликає збій в редакторі, коли частинки відключені, а для Culling встановлено значення Pause.
  • Terrain: [Performance Regression] GameObject.ActivateAwakeRecursives помітно повільніше при рендерингу дерев на місцевості.
  • Універсальний RP: [URP] актив «Render Object" не створюється у вікні проекту при додаванні в поле «Render Features» в інспектор.
  • Windows: збій в GfxDeviceD3D11Base :: SkinOnGPU при імпорті або імпорті пошкодженого префаб.
Автор: Unity Technologies (Сайт)
Дата поновлення: 2020-03-27
Операційна система: XP, Vista, 7, 8
Вартість: Безкоштовно
Український інтерфейс: Немає
Скачати
Unity 3D

Ваша оцінка та відгук про програму:

Cackle