Unity 3D 2018.3.10f1

Скриншот Unity 3D

Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.

За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.

Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...

Що нового

  • Android: Виправлено Environment.TickCount, повертається від'ємне значення на Android 8.0+.
  • Анімація: Виправлена ​​оцінка кореневого руху для оптимізованого ігрового об'єкта, який використовується на часовій шкалі.
  • Видалені непотрібні файли, упаковані за допомогою установника Unity.
  • Виправлено ​​нульове посилання у відкритті панелі інструментів Rider.
  • IL2CPP: дозволено завантаження вбудованих ресурсів з збірок без набору відкритого ключа.
  • IL2CPP: відвернена помилка, коли IL2CPP зустрічає властивість ref readonly.
  • IL2CPP: виправлена ​​помилка збірки, якщо у делегата є параметр «in».
  • IL2CPP: виправлена ​​різниця між macOS і Linux, що не виявлялася належним чином, коли в macOS існує каталог / proc.
  • IL2CPP: виправлена ​​помилка Environment.TickCount в Android 8 і пізніших версіях.
  • IL2CPP: виправлений метод Monitor.IsEntered, реалізований неправильно.
  • Linux: Виправлена ​​помилка, при якій курсор не обмежувався вікном гри при використанні CursorLockMode.Confined в автономному програвачі Linux.
  • Profiler: Виправлено, що діаграми більше не масштабуються в залежності від максимальної вершини.
  • Профілювальник: Виправлена ​​помилка, через яку діаграми не масштабуються після відключення / включення категорії.
  • Профілювальник: Виправлена ​​помилка, при якій категорія «Інші» відображалася позаду інших графіків і не складалася.
  • UnityLinker: Попереджено Правильне видалення полів типу, використовуваного в якості універсального аргументу в поле, що використовується MonoBehaviour або ScriptableObject. Це часто виявляється як збій під час десеріалізації.
  • Відео: виправлена ​​проблема Ні-360 3D відео рендеринг з глюками (вертикальні кольорові смуги).
  • WebGL: виправлена ​​помилка компоновщика WebGL при використанні власних плагінів.
Автор: Unity Technologies (Сайт)
Дата поновлення: 2019-03-26
Операційна система: XP, Vista, 7, 8
Вартість: Безкоштовно
Український інтерфейс: Немає
Скачати
Unity 3D

Ваша оцінка та відгук про програму: