Unity 2020.1.15

Скриншот Unity

Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.

За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.

Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...

Що нового

  • Конвеєр імпорту активів: активи текстури повторно імпортуються, коли запущений редактор відновлюється після несподіваного закриття, якщо були помилки компіляції.
  • Імпортери активів: [Регресія продуктивності] Імпорт моделі fbx відбувається помітно повільніше, якщо модель містить анімації.
  • Глобальне освітлення: [OSX] Збій на етапі «Підготовка запікання» при повторному створенні GI після зміни налаштувань освітлення і очищення запечених даних.
  • Глобальне освітлення: [macOS] BugReporter не викликається при збої проекту.
  • Глобальне освітлення: gi :: InitializeManagers () займає 0,6 секунди при запуску редактора.
  • IL2CPP: UnityLinker видаляє класи, використовувані з атрибутом SerializeReference.
  • Linux: значення дельти миші InputSystem не змінюються, якщо для параметра Cursor lockState встановлено значення Locked.
  • Пакет: [Reflect] Автономна збірка завершується помилкою пакету, якщо встановлено Unity Reflect.
  • Тіні / джерела світла: освітлення скайбокса не відображається після створення ігрових об'єктів в новій сцені доти, поки освітлення не буде перераховано.
  • XR: [XR SDK] [Oculus] EarlyUpdate.XRUpdate скачуть непослідовно.
  • iOS: збій il2cpp :: vm :: LivenessState :: AddProcessObject при використанні Social.LoadUsers і наступних змінах сцен.
  • iOS: [UaaL] UnityFramework зі сторонніми плагінами запускає сторожовий таймер після запуску.
  • iOS: [iOS 14] VideoPlayer аварійно завершує роботу на EXC_BAD_ACCESS або сигналізує SIGABRT, якщо для audioOutputMode задано значення APIOnly або Audio Source.
Автор: Unity Technologies (Сайт)
Дата поновлення: 2020-11-27
Операційна система: 7, 8, 10
Вартість: Безкоштовно
Український інтерфейс: Немає
Скачати
Unity

Ваша оцінка та відгук про програму:

Cackle