Unity 6000.1.9

Скриншот Unity

Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.

За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.

Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...

Що нового

  • UI Toolkit: додана можливість змінювати відступ елемента TreeView за допомогою властивостей стилю, званого --unity-tree-view-indent
  • 2D: виправлена проблема, при якій положення камери та масштаб палітри не зберігалися і не відновлювалися при повторному відкритті палітри плиток
  • 2D: виправлено регресію продуктивності при відключенні SRP-пакету
  • Android: примусове використання розширень Streaming Assets для рядка noCompress у проекті Android Gradle для запобігання проблемам із занадто великою кількістю записів у списку, що може призвести до збою складання Gradle
  • Android: виправлена проблема, коли RenderBufferLoadAction.DontCare в деяких ситуаціях ігнорується при перемиканні між використанням API RenderPass і SetRenderTarget
  • Android: виправлена проблема, при якій Vulkan краще GLES, навіть якщо драйвери були визначені як несумісні
  • DX12: виправлена регресія продуктивності на деяких пристроях у DX12
  • DX12: графіка: додана підтримка генерації mips при використанні Render Pass
  • Редактор: виправлена проблема, яка могла призвести до запуску редактора Екран спонтанно вилітає на Linux
  • Редактор: виправлені артефакти при використанні HDRP із Screen Space Reflections у XR
  • Редактор: виправлено властивість ExposedReference, що не дозволяє посилатися на сцену
  • Редактор: усунуто зависання, при якому редактор міг зависнути на Linux під час роботи в неправильно налаштованому сеансі відображення
Автор: Unity Technologies (Сайт)
Дата поновлення: 2025-06-25
Операційна система: 7, 8, 10, 11
Вартість: Безкоштовно
Мова інтерфейсу: English
Скачати
Unity