Unity 3D 2019.1.10

Скриншот Unity 3D

Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.

За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.

Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...

Що нового

  • 2D: Виправлено рендеринг для країв в Spriteshape, який іноді не виконується при складанні на PS4.
  • Android: виправлено некоректне завершення UnityWebRequest через неправильно сформований cookie.
  • Редактор: Виправлений режим відтворення. Колірний відтінок не видаляється, коли режим відтворення не може бути введений через помилки компілятора.
  • Редактор: Виправлено падіння редактора при використанні EditorStyles.WordWrappedLabel всередині групи перемикачів.
  • Graphics: Виправлено падіння в Material :: SetFloat після виклику Graphics.Blit () через відсутність шейдера BlitTexArraySlice.
  • Графіка: виправлено перемикання рівня якості при збої потокової передачі текстур.
  • Графіка: Виправлено для 32-бітових форматів з плаваючою комою в Xbox, які не працювали.
  • IL2CPP: Реалізовано метод Environment: GetBundledMachineConfig, який завжди повертає порожній рядок.
  • IL2CPP: покращена продуктивність пулу керованих потоків на платформах Posix.
  • LWRP: виключено додатковий час, що витрачається на компіляцію шейдерів під час збирання, коли увімкнено «Оптимізувати дані сітки».
  • Мобільний: виправлені випадки, коли відображення автономного плеєра на другому дисплеї призводило до того, що консоль розробника відображалася двічі.
  • Префаб: Виправлена ​​помилка, через яку вкладені полотна і не виконує жодних як вкладені полотна в префаб-режимі, якщо під ним не було візуальних елементів (CanvasRenderers). Це може призвести до скидання властивостей через використання в якості екранного простору.
  • Сценарії: виправлена ​​проблема з повідомленням «Помилка продовження Coroutine» в деяких випадках при виклику StopAllCoroutines () в AsyncOperation.
  • Скрипти: виправлені можливі збої в редакторі, коли методи в UnsafeUtility отримують нульовий покажчик.
  • Скрипти: виправлено serializedProperty.objectReferenceInstanceIDValue повертає 0 для відсутніх посилань на ресурси.
  • Ландшафт: Виправлена ​​помилка, через яку дерева не створювалися з коду у вбудованій грі, коли дані ландшафту створювалися за допомогою коду за допомогою конструктора.
  • Інтерфейс: виправлена ​​помилка, через яку при повторному включенні ігрового об'єкта з «Toggle group» втрачається інформація про раніше перевіреному перемикачі.
  • UnityLinker: виправлений збій, який міг виникнути, коли метод має некероване обмеження.
  • Vulkan: виправлена ​​витік пам'яті при використанні Vulkan.
  • Windows: виправлені збірки, що використовують серверну частину сценаріїв IL2CPP, що не запускається в Windows 7.
  • XR: виправлено падіння програми при видаленні пристрою.
Автор: Unity Technologies (Сайт)
Дата поновлення: 2019-07-15
Операційна система: XP, Vista, 7, 8
Вартість: Безкоштовно
Український інтерфейс: Немає
Скачати
Unity 3D

Ваша оцінка та відгук про програму: