Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.
За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.
Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...
Що нового
- Серіалізація: додано -typeinfo в binary2text для вирішення налагодження проблем з пошкодженою інформацією про тип в AssetBundles
- Android: пакет Android Logcat підвищено до версії 1.4.4
- Android: виправлена проблема збою складання при складанні AAB з підтримкою націлювання Texture Compression за допомогою параметра Clean Build
- Система складання: змінне середовище BEE_BUILD_THREADS було розширено до внутрішнього драйвера Bee. Ця змінна обмежує максимальну кількість завдань для збірок на основі Bee на вашому комп'ютері, в обліковому записі користувача або сеансі, запобігаючи споживанню всіх доступних ресурсів ЦП незалежно від того, як виконуються зборки.
- Редактор: не виводьте помилки компіляції, коли ми автоматично повторимо компіляцію, оскільки вони будуть перезапущені та, можливо, виправлені
- Редактор: повідомлення про помилки в діалогових вікнах більше не обрізаються під час використання моніторів з високою роздільною здатністю в MS Windows
- Редактор: виправлено збій у деяких конфігураціях Linux, коли повідомлення від X11 може бути викликано до ініціалізації програми
- Редактор: виправлена проблема, через яку TextureImporter «Alpha From Grayscale» та нестандартні налаштування Swizzle не мали ефекту при використанні з вихідними зображеннями R16 у відтінках сірого
- Редактор: виправлено імпорт скрипту C#, що призводило до відсутності документації
- Редактор: виправлено текст підказки кнопки довідки деяких компонентів.
- Редактор: виправлена помилка неможливості аналізу профілю складання
- Редактор: видалена несправна функція рендерингу GlobalVolumeFeature з активу Mobile_Renderer у порожньому Шаблон URP
- Графіка: Виправлено скидання VolumeProfile за промовчанням у ProjectSettings > Графіка
- HDRP: Майстер HDRP більше не відображає кнопку FixAll, якщо немає автоматичних виправлень.
Автор: |
Unity Technologies (Сайт)
|
Дата поновлення: |
2025-01-09 |
Операційна система: |
7, 8, 10, 11 |
Вартість: |
Безкоштовно
|
Мова інтерфейсу: |
English
|
СкачатиUnity