Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.
За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.
Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...
Що нового
- Управління сценою: зависання або збій в EditorSceneManager :: ReloadScene при імпорті активу і перезавантаження відкритої сцени.
- Серіалізация: редактор вилітає з-за RaiseException при виділенні величезного обсягу пам'яті.
- Шаблони: збій редактора при виконанні операцій «Скасувати» і «Повторити» після дублювання ігрового об'єкта з компонентом LEGO Model Asset.
- Linux: редактор Linux аварійно завершує роботу з помилкою твердження «mmap (PROT_NONE)» під час GC в режимі відтворення.
- Мобільні пристрої: Screen.dpi повертає 0 на iPad Pro для проектів, створених з версії 2019.4.16f1 (1300359)
- Глобальне освітлення: Зонд відображення не запікається після натискання кнопки «Запікати» у вікні інспектора кожного зонда.
- Фізика: збій в Physx :: NpArticulationReducedCoordinate :: createCache () при виклику JointState.SaveJointState для тел без батьків.
- Сценарії: подія Application.quitting не виникає при закритті збірки.
- CodeEditors: збій в System.Net.Sockets.Socket: QueueIOSelectorJob при використанні VPN і відкриття проекту, що використовує Visual Studio.
- Імпортери активів: [Регресія продуктивності] Імпорт моделі fbx відбувається помітно повільніше, якщо модель містить анімації.
- Linux: значення дельти миші InputSystem не змінюються, якщо для параметра Cursor lockState встановлено значення Locked.
- Система шейдеров: [Шаблон URP] Істотне падіння продуктивності в редакторі в режимі відтворення.
- Windows: Курсор відображається, коли Cursor.visible має значення false і використовується новий пакет InputSystem.
- MacOS: збірки macOS більше не запускаються з атрибутом карантину через неправильну кодової підпису.
- uGUI: AspectRatioFitter видає попередження при зміні співвідношення сторін компонентів, якщо воно прикріплене до полотна.
- Текстура: uGUI в Texture2D відрізняється від інтерфейсу Game view при виклику методу ToTexture2D () в RenderTexture.
- Глобальне освітлення: [macOS] BugReporter не викликається при збої проекту.
- Polybrush: [PolyBrush] Сталася помилка при збереженні налаштувань кисті. Видається попередження при збереженні кисті після відкриття вікна PolyBrush.
- Система шейдеров: збій збірки для DirectX12 через помилки компілятора шейдеров.
- Шаблони: [Linux] Відсутність бібліотеки libdl.so викликає збій при вході в режим відтворення вдруге або закриття редактора.
- Серіалізация: пошкоджені значення десеріалізациі JsonUtility.
- Cloth: Розмір кордонів обробника Skinned Mesh Renderer встановлюється рівним половині масштабу перетворення при використанні тканинного компонента.
- XR: [XR SDK] [Oculus] EarlyUpdate.XRUpdate скачуть непослідовно.
Автор: |
Unity Technologies (Сайт)
|
Дата поновлення: |
2021-02-24 |
Операційна система: |
7, 8, 10 |
Вартість: |
Безкоштовно
|
Український інтерфейс: |
Немає
|
СкачатиUnity
Ваша оцінка та відгук про програму:
Cackle