Unity 3D 2018.3.2f1

Скриншот Unity 3D

Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.

За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.

Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...

Що нового

  • Анімація: Виправлено падіння стану гонки в анімації Legacy під час перезавантаження домену.
  • Аудіо: Виправлено, що AudioCustomFilter пропускає м'ютекси на PS4 (і, можливо, на інших платформах).
  • Побудувати конвеєр. Виправлена ​​помилка, через яку відсутня посилання на скрипт повертає тип MonoBehavior замість нуля в ContentBuildPipeline.GetTypeForObject & ContentBuildPipeline.GetTypeForObjects.
  • Камера: виправлений випадок, коли ми могли потерпіти крах при рендеринге з неприпустимою камерою оклюзії.
  • Редактор: Виправлений збій редактора EditorUtility.DisplayProgressBar з прикладом коду.
  • Редактор: аналізатор простору імен - необов'язковий пробіл після директиви препроцесора.
  • iOS: виправлено стан гонки, яке може викликати збій при перериванні UnityWebRequest.
  • iOS: виправлено, що Unity Remote не працював в Windows.
  • Ядро: виправлена ​​помилка, яка могла приводити до помилки при читанні файлів з диска.
  • Linux: Виправлено, що програвач Linux не може бути зібраний, якщо в настройках програвача призначений значок за замовчуванням.
  • Диспетчер пакетів: виправлена ​​помилка, через яку при скасуванні імпорту активів пакета ці активи імпортувалися після перезапуску Unity. Кнопка Скасування на індикаторі виконання імпорту активу тепер відключена.
  • Фізика: Виправлений неправильний метод «Physics2D.CapsuleCast ()», який використовував «нескінченність», а не поставляються аргументом відстані.
  • Префаб: Виправлено додавання компонента, який вимагає Transform to GameObject, який має RectTransform.
  • Prefabs: Виправлено перетягування Prefabs у вбудований пакет.
  • Prefabs: Виправлено виняток нульовий посилання при натисканні на текст «Ні перевизначень» в списку «Перевизначення» після застосування змін в уявленні «Порівняння».
  • Prefabs: Виправлена ​​посилання на об'єкт в Prefab з ScriptableObject, якщо ScriptableObject доданий в ресурс Prefab.
  • Профілювальник: Виправлені помилки Профілювальники при профілювання редактора в Vulkan Renderer.
  • Шейдери: виправлено закриття меню, що розкривається «Шейдер» при перевірці матеріалу, що заповнює консоль помилками! Asset-> IsFolderAsset ().
  • Інтерфейс: виправлена ​​тимчасова мітка файлу активу матеріалу, змінна при рендеринге з відсічній маскою.
  • Універсальна платформа Windows: виправлено виняток nullptr, створюване WebCamTexture при зупинці відтворення відео, що викликає витік пам'яті.
  • Контроль версій: виправлена ​​помилка, через яку інспектори активів не могли редагуватися при роботі в автономному режимі з включеною VCS.
Автор: Unity Technologies (Сайт)
Дата поновлення: 2019-01-18
Операційна система: XP, Vista, 7, 8
Вартість: Безкоштовно
Український інтерфейс: Немає
Скачати
Unity 3D

Ваша оцінка та відгук про програму: