Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.
За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.
Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...
Що нового
- Анімація: Покращено розподіл пам'яті, пов'язаний із зворотними викликами Animator, що призвело до підвищення продуктивності
- Документація: Додана підтримка клавіатури для копіювання прикладів коду
- DX12: Встановіть ID3D12GraphicsCommandList::IASetVertexBuffers один раз замість кількох разів у циклі всередині GfxDeviceD3D12Base::DrawBuffersCommon
- 2D: Додані методи для додавання/видалення шарів сортування для Light2D
- 2D: Неявне усічення попередження вектора, яке видається після складання у шаблоні ядра Universal2D у шейдері Hidden/Light2D. Ця проблема виникла в LightingUtility.hlsl, починаючи з версії 6000.1.x
- AI: NavMesh.CalculateTriangulation() тепер повертає трикутники в тому ж порядку щоразу, коли навігаційна система використовує той же набір полігонів NavMesh
- Анімація: покращена контрастність тексту подання ієрархії AnimationWindow
- Аудіо: виправлено раптове пропадання високопріоритетних звуків у грі в поодиноких випадках при відтворенні кількох нових джерел звуку в одному кадрі після зупинки джерел звуку при перевищенні кількості реальних голосів, доступних у системі
- Редактор: виправлено невелике зниження продуктивності в конвеєрі збирання
- Редактор: виправлена помилка, що викликала спам помилок на консолі, якщо сцена HDRP мала ландшафт без увімкненого екземпляра GPU і був включений режим каркасу в поданні сцени
- Редактор: виправлено зміни в полях, які використовували відкладені поля, які не зберігалися в сценах-префабах
Автор: |
Unity Technologies (Сайт)
|
Дата поновлення: |
2025-07-04 |
Операційна система: |
7, 8, 10, 11 |
Вартість: |
Безкоштовно
|
Мова інтерфейсу: |
English
|
СкачатиUnity