Blockbench — це потужний сучасний 3D-редактор для ПК Windows. В основному інструмент призначений для створення моделей і сутностей для Minecraft, але його також можна використовувати й для інших цілей. Створені вами моделі можна експортувати для Minecraft Java і Bedrock Edition, а також для більшості ігрових рушіїв та інших 3D-додатків.
Цей додаток має сучасний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, підтримку плагінів, а також безліч інноваційних функцій. Це стандарт для створення користувальницьких 3D моделей для Minecraft Marketplace.
Особливості та переваги Blockbench
- Можливість створення унікальних моделей на своєму ПК.
- Безліч корисних інструментів для моделювання.
- Можливість створення і експорту анімацій.
- Поширюється абсолютно безкоштовно.
- Відкритий вихідний код.
- Наявність плагінів.
- Зручний інтерфейс користувача.
Якщо ви хочете спробувати себе в тривимірному моделюванні і якщо ви фанат Minecraft, ви обов'язково повинні спробувати Blockbench. Це один з найпростіших у використанні конструкторів 3D моделей, який надає великий вибір інструментів і можливостей.
Що нового
- Додано попередустановку скіна happy ghast
- Додано попередустановку скіна ghast harness
- Вимкнено обмеження повороту на 22,5 градуси для моделей блоків/предметів Java для версії 1.21.6
- Додано селектор версії формату в налаштуваннях проекту для моделей блоків/предметів Java для нової можливості вільного обертання
- Додано опцію дозволу за замовчуванням для налаштувань скіна
- Вершинна прив'язка тепер працює з нульовими об'єктами та локаторами
- Вибір кольору з вимкненим комбінованим кольором тепер вибирає комбінований колір, якщо активний шар прозорий
- Додана підтримка локаторів у ключовому кадрі звуку
- Змінено мінімальний розмір для створення текстури на 1x1 піксель
- Виправлено #2787 Угруповання кісток+кубів, що веде себе несподівано
- Виправлено #2804 проблема зміщення шару вибору кольору
- Один раз аналізувати змінні заповнювачі при зміні тексту підвищення продуктивності (#2786)
- Виправлено #2741 Горизонтальне прокручування тимчасової шкали не працювало з колесом/трекпадом
- Виправлено #1637 Box UV може генеруватися з Десяткові знаки, що викликають візуальні проблеми
- Виправлено #2775 Діалогове вікно копіювання анімації іноді відкривалося під час дублювання кісток, які не анімовані (#2776)
- Виправлено #2791 Неможливо дозволити кілька груп одночасно
- Виправлено проблеми з індексом кольору маркера за межами кордонів (#2777)
- Виправлено невипадкову поведінку кольору маркера сітки для нової сітки
- Виправлено некоректну поведінку повзунка розміру на кубах із негативним розміром
- Виправлено #2759 Неприпустимі значення повороту в передустановках відображення за замовчуванням
- Виправлено #2760 Зміни введення тексту в перетворення відображення не можуть бути скасовані
- Виправлено #2758 Підгонка до кадру не зберігається для попереднього відображення
- Виправлено #2817 Помилка при експорті анімації в gltf як арматури без кістки
- Виправлено #2807 Додана підтримка простору імен для OptiFine CEM
- Виправлено #2823 Обертання UV порушує UV-координат
Автор: |
JannisX11 (Сайт)
|
Дата поновлення: |
2025-06-18 |
Операційна система: |
7, 8, 10 |
Вартість: |
Безкоштовно
|
Мова інтерфейсу: |
English, Русский
|
СкачатиBlockbench