Unity 6000.1.1

Скриншот Unity

Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.

За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.

Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...

Що нового

  • HDRP: додано докладніше повідомлення про помилку, коли у датчика відображення неправильний формат
  • Імпорт ресурсів: покращено повідомлення про помилку, яке відображається, коли редактор втрачає з'єднання з робочим процесом імпорту ресурсів
  • 2D: виправлено проблему, через яку неправильний розмір нормальної текстури в «RenderGraph2D» викликав артефакти вибірки
  • 2D: виправлено проблему, через яку при доступі до сторінки довідки Sprite Atlas v2 відкривалася застаріла сторінка
  • 2D: виправлено проблему, через яку з'являлися артефакти зображення полотна при включеному Sprite Packer
  • 2D: виправлена проблема, через яку генерація Mipmap для SpriteAtlas не виконувалася для різних форматів при вимкненому sRGB
  • 2D: виправлена проблема, через яку вибір Light 2D приводив до перезапису тіньових та об'ємних станів інших вибраних джерел світла
  • Аудіо: виправлено проблему, через яку налаштування частоти вибірки не відображалися в інспекторі імпортера аудіо
  • DX12: виправлена проблема, через яку DirectML.dll не видалявся з побудованого проекту, коли він не використовувався
  • DX12: зменшення споживання пам'яті за рахунок зменшення розміру внутрішнього буфера виділення
  • Редактор: Змінено повідомлення у вікні Font Asset Creator, щоб зробити виняток більш зрозумілим
  • Редактор: Забезпечено підтримку системного шрифту із встановленим у проекті TMP
  • Редактор: Виправлені помилки «Серіалізований об'єкт було видалено» при закритті вікна налаштувань програвача
Автор: Unity Technologies (Сайт)
Дата поновлення: 2025-05-03
Операційна система: 7, 8, 10, 11
Вартість: Безкоштовно
Мова інтерфейсу: English
Скачати
Unity