Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.
За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.
Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...
Що нового
- 2D: Виправлені 2D-побудовники Rendergraph
- DX12: Виправлена та покращена функціональність DRED
- Редактор: Збій при RenderTarget :: SetActive при відкритті проекту
- Редактор: Оновлено документацію PostProcessSceneAttribute.
- Редактор: Переконайтеся, що налаштування зміни сторінки «Діагностика» залишається дійсним протягом усього терміну існування вікна налаштувань.
- Редактор: Переконайтеся, що оновлення заголовка вікна пошуку при отриманні асинхронних результатів призводить до перемальовування.
- Редактор: Виправлено проблему, через яку редактор аварійно завершував роботу, якщо ви викликали AssetBundle.UnloadAsync(...), а потім негайно викликали AssetBundle.LoadFromFileAsync(...), який вказує на той самий пакет, який ви вивантажували.
- Редактор: Виправлено повідомлення про помилку та відсутність оновлення під час переходу в режим відтворення без перезавантаження домену.
- Редактор: Виправлено збій редактора в macOS, який міг виникати у певних ситуаціях під час переходу в режим відтворення.
- Редактор: Виправлено піктограму панелі запитів.
- Редактор: Виправлено помилку, через яку візуальні ефекти не перемальовувалися при зміні деяких властивостей ресурсів.
- Редактор: Виправлено API GetIcons для автономних платформ.
- Редактор: Mac: Виправлена проблема, через яку при завантаженні макета вікна з кількома моніторами на Mac усі вікна Unity були прив'язані до того ж екрану, де знаходиться миша, замість того, щоб зберігати свої позиції на різні монітори.
- Редактор: Пошук вимкнено, якщо параметри індексування не увімкнені.
- EmbeddedLinux: Збій Vulkan Multidisplay.
- GI: Виправлено проблему, що викликала збій при призначенні неприпустимих параметрів карти освітлення.
- Графіка: Виправлено невідповідність індексу GBuffer у URP.
- Графіка: Виправлено проблему, яка могла призводити до надмірного проходу рендерингу з очищенням при використанні Vulkan.
- Графіка: Виправлено зниження продуктивності Vulkan через надлишковий прохід рендерингу з очищенням.
- Графіка: Вилучено надмірні вимоги до цільових об'єктів з APV, що включаються до URP.
- Графіка: Спекулятивне виправлення потенційних умов гонки CalculateSkinningMatrices за рахунок забезпечення прямого завершення завдання для підвищення безпеки.
- iOS: Покращено позиціонування панелі інструментів поля введення з клавіатури за допомогою inputAccessoryView, особливо для плаваючих клавіатур.
- Linux: Збій Vulkan Multidisplay.
- Префаби: Виправлено проблему, через яку блок m_Modifications серіалізувався некоректно при заміні вихідних префабів.
- QNX: Збій Vulkan Multidisplay.
- Пошук: Оператор за промовчанням для фільтра «dir» змінено з «рівно» на «містить».
- VisionOS: Виправлено тип перевірки перевірки платформи.
Автор: |
Unity Technologies (Сайт)
|
Дата поновлення: |
2025-08-06 |
Операційна система: |
7, 8, 10, 11 |
Вартість: |
Безкоштовно
|
Мова інтерфейсу: |
English
|
СкачатиUnity