Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.
За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.
Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...
Що нового
- HDRP: додано докладніше повідомлення про помилку, коли у датчика відображення неправильний формат
- Імпорт ресурсів: покращено повідомлення про помилку, яке відображається, коли редактор втрачає з'єднання з робочим процесом імпорту ресурсів
- 2D: виправлено проблему, через яку неправильний розмір нормальної текстури в «RenderGraph2D» викликав артефакти вибірки
- 2D: виправлено проблему, через яку при доступі до сторінки довідки Sprite Atlas v2 відкривалася застаріла сторінка
- 2D: виправлено проблему, через яку з'являлися артефакти зображення полотна при включеному Sprite Packer
- 2D: виправлена проблема, через яку генерація Mipmap для SpriteAtlas не виконувалася для різних форматів при вимкненому sRGB
- 2D: виправлена проблема, через яку вибір Light 2D приводив до перезапису тіньових та об'ємних станів інших вибраних джерел світла
- Аудіо: виправлено проблему, через яку налаштування частоти вибірки не відображалися в інспекторі імпортера аудіо
- DX12: виправлена проблема, через яку DirectML.dll не видалявся з побудованого проекту, коли він не використовувався
- DX12: зменшення споживання пам'яті за рахунок зменшення розміру внутрішнього буфера виділення
- Редактор: Змінено повідомлення у вікні Font Asset Creator, щоб зробити виняток більш зрозумілим
- Редактор: Забезпечено підтримку системного шрифту із встановленим у проекті TMP
- Редактор: Виправлені помилки «Серіалізований об'єкт було видалено» при закритті вікна налаштувань програвача
Автор: |
Unity Technologies (Сайт)
|
Дата поновлення: |
2025-05-03 |
Операційна система: |
7, 8, 10, 11 |
Вартість: |
Безкоштовно
|
Мова інтерфейсу: |
English
|
СкачатиUnity