Unity 6000.1.8

Скриншот Unity

Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.

За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.

Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...

Що нового

  • 2D: Виправлено виключення FullScreenRendererFeature при використанні з Rendergraph 2D
  • 2D: Виправлені нормалі для обліку Sprite FlipXY
  • Android: Програма продовжить оновлюватися/відмальовуватися під час складання для «GameActivity + запуск на розділеному екрані + відображення діалогового вікна роздільної здатності», якщо RunWithFocus встановлений у значення true. Раніше програма зупинялася для GameActivity, але продовжувала працювати, якщо була зібрана для Activity
  • Редактор: Додано новий зворотний виклик на DeleteArrayElementCallback в ReorderableList. Це викликається з контекстного меню «Видалити елемент масиву», щоб ви могли керувати видаленням, наприклад onRemoveCallback
  • Редактор: виправлено збій редактора Windows при виході, який міг статися з деякими комбінаціями пакетів, такими як інтеграція Google Mobile Ads і JetBrains Rider
  • Редактор: виправлено проблему, при якій значки гізмо подання сцени не завантажувалися належним чином, якщо в налаштуваннях проекту була включена функція «Завантаження текстур на вимогу»
  • Редактор: виправлено випадок, коли ScreenCapture.CaptureScreenshotAsTexture() могла призвести до збою програвача або редактора при підключенні пристрою XR
  • Редактор: виправлені помилки IMGUI у редакторі Linux, що виникають при виклику RepaintImmediately() для поточного вікна, що відмальовується.
  • Редактор: виправлені індикатори виконання macOS, які завжди відображалися на головному дисплеї, а не поверх головного вікна редактора
  • Редактор: виправлені API піктограм PlayerSettings, так що GetIcons, GetIconsForTargetGroup, GetIconSizes та GetIconSizesForTargetGroup повертає правильні масиви іконок для наданого аргументу NamedBuildTarget або BuildTargetGroup
  • Графіка: Функція OnPerformCulling BatchRendererGroup тепер правильно перевіряє безпеку завдання між наданими буферами та JobHandle, що повертається користувачем
  • Графіка: Виправлено дублювання роздільної здатності кольорів при змішуванні власних проходів рендерингу та робочих процесів встановлення мети рендерингу
  • HDRP: Запобігання використанню CustomPass глибини камери, якщо точка вставки встановлена на AfterPostprocess. Показувати попередження в інспекторі CustomPass, якщо ця конфігурація є
  • Ядро: JobHandle.Complete() переходить в режим сну раніше, коли немає роботи для захоплення. Це дозволяє очікуваному потоку швидше звільнити ядро ЦП, щоб інший потік міг виконати роботу або продовжити термін служби батареї
  • Менеджер пакетів: виправлена проблема, при якій установка пакета git за допомогою Git LFS не працювала з Git LFS 3.6.0 і вище
  • Менеджер пакетів: виправлена проблема, коли активи не могли бути імпортовані, коли пакет активів містив налаштування проекту, а всі налаштування проекту не змінювалися
  • Фізика: покращені підказки для вікна PhysicsSettings
  • Елементи інтерфейсу користувача: виправлені елементи, що не розширюються при створенні, коли autoExpand встановлено в значення true
  • Інструментарій інтерфейсу користувача: виправлено попередній перегляд USS, який не оновлювався при переміщенні селектора в новий файл USS
  • Система скасування: синхронізація стека скасування під час завантаження проекту шляхом призупинення серіалізації
  • URP: виправлено неясні попередження, коли користувач створює більше джерел світла, ніж ліміт джерел світла, якщо використовується шлях відкладеного рендерингу
  • Відео: виправлено подвійний виклик зворотного виклику onLoopPoint, коли skipOnDrop має значення false, а кодек декодує на згадку
Автор: Unity Technologies (Сайт)
Дата поновлення: 2025-06-18
Операційна система: 7, 8, 10, 11
Вартість: Безкоштовно
Мова інтерфейсу: English
Скачати
Unity