Unity 6000.0.42

Скриншот Unity

Unity 3D — популярний рушій (середовище розробки) для створення ігор, що володіє безліччю потужних і зручних інструментів. За допомогою цього пакета програм можна створювати ігри для операційних систем Windows, Android, iOS, Blackberry, OSX, Wii, Playstation 3, Xbox і Flash. Unity дозволяє створювати гри практично будь-яких жанрів. Створені в Unity 3D додатки, підтримують OpenGL і DirectX.

За допомогою Unity, розробник може легко імпортувати моделі, текстури, звуки. Програма підтримує текстури усіх популярних форматів зображення. Скрипти створюються, в основному, за допомогою мови JavaScript, код можна писати на C#. Програмні засоби, вбудовані в Unity 3D, тестують на льоту продуктивність, швидкість відтворення графіки, використання пам’яті та інші параметри.

Серед основних можливостей Unity 3D можна відзначити наступні: просунуті налаштування; зрозумілий і доступний інтерфейс; підтримка Drag & Drop; сценарії на JavaScript, C# і Boo (діалект в Python); інтеграція рушія в середовище розробки; можливість імпорту величезної кількості форматів; підтримка мережі; підтримка фізики тканини; інструменти для колективної розробки; динаміка тіней; редактор ландшафтів та багато іншого...

Що нового

  • Shadergraph: додано новий набір зразків контенту — Shader Graph UGUI Shaders — пакет Shader Graph, що містить приклади використання нового цільового об'єкта Canvas в Shader Graph для створення динамічних елементів інтерфейсу користувача. Цей новий зразок можна імпортувати з вкладки Sample диспетчера пакетів після вибору пакету Shader Graph
  • 2D: виправлена помилка TilemapRenderer у режимі SRPBatch, через яку Tilemap Color двічі застосовувався при рендерингу плиток
  • Анімація: виправлено проблему з додаванням мінімальної ширини на панель Layers and Parameters у вікні Animator Controller
  • Анімація: виправлена помилка AnimatorControllerPlayable, що призводила до перебудови прив'язок при переході стану
  • Імпорт активів: виправлено взаємоблокування та витоку пам'яті в unwrapCL
  • Конвеєр активів: виправлено збій, який міг статися, коли скрипт з об'єктом, що підлягає скриптуванню, переміщається, а домен не перезавантажується, а об'єкт, що підлягає скриптуванню, використовується для серіалізації запису. При виправленні цієї помилки було виявлено, що перейменування може викликати аналогічний збій. Також було виявлено, що керовані плагіни мали проблеми з виконанням серіалізації запису при переміщенні/перейменуванні, але не викликали збій
  • Аудіо: Виправлена помилка з джерелом звуку на ігровому об'єкті з одним або декількома звуковими ефектами, які потенційно ніколи не ставали невіртуальними (нерозбірливо)
  • Аудіо: Виправлено проблему, через яку в консолі реєструвалося безліч попереджень при відтворенні аудіокліпу через відтворюваний графік
  • Редактор: Виправлений збій при виклику HasProperty для MaterialVariant з відсутнім предком
  • Редактор: Виправлено проблему SpriteAtlasImporter, через яку налаштування платформи текстур для певних платформ (наприклад, iOS) застосовувалися неправильно і не могли бути відредаговані через інспектор або відповідні API
  • Редактор: Виправлено випадок, коли редактор вилітав під час запуску, якщо дані збереження Overlays були пошкоджені
  • Редактор: Виправлена проблема, через яку спроба скинути QualitySettings призводила до збою редактора, якщо вони містили 1 або кілька груп меж Mipmap текстур
Автор: Unity Technologies (Сайт)
Дата поновлення: 2025-03-14
Операційна система: 7, 8, 10, 11
Вартість: Безкоштовно
Мова інтерфейсу: English
Скачати
Unity